Despertar el bloc



M'he proposat tornar a fer viu aquest bloc intentant explicar les experiències, que en política són molt nombroses.

No tan sols em centraré amb la política local, si no que en el temps que corren, cal estar amatents a qualsevol notícia. L'aparició de noves formacions, de nous estils de voler fer política, fa que tothom estigui pendent de les novetats.

Per qualsevol mitjà de comunicació, ens bombardegen de tal manera amb notícies sobre les eleccions, que al final la gent fa un "clic" i a una altre cosa, que això no interessa.

Amb aquesta primera entrada m'agradaria compartir la il·lusió de poder tornar a ser el candidat per ERC, poder oferir la meva experiència per continuar amb més fermesa el projecte col·lectiu d'ERC i procurar fer més gran el nostre estimat poble.

Aquesta il·lusió la voldria traspassar juntament amb altres candidats de la llista, a tots els vilatans  de Sant Antoni, explicar que anem en serio, que la gent que som estem preparats i no ens fa por ser els garants de que les coses es faran bé. Em preocupa enormement l'ús de les paraules: transparència, coherència, sentit comú........ per després guardar-les en un calaix fins les properes 
eleccions. 






Comentaris